Od dłuższego czasu można zauważyć dynamiczne zmiany gospodarcze. Wpływ na stan dzisiejszej gospodarki ma rozwój technologii oraz rozwiązań teleinformatycznych, które znacznie ułatwiają codzienne życie oraz naszą pracę.
Soft Marketing w Duolife
Aktualnie możemy obserwować zwiększenie poziomu jednolitości świata. Polega to na otwieraniu granic czy też wprowadzaniu wspólnych walut oraz zbliżonych do siebie przepisów prawnych i rozporządzeń. Świat coraz częściej jest określany mianem Globalnej Wioski. Pojawiło się też pojęcie tak zwanej Nowej Ekonomii.
Struktury organizacyjne firm zmniejszają się, a to sprawia, że coraz trudniej jest o awans zawodowy. Zdaniem ekspertów ludzie będą zmuszeni do zmiany pracy co 4-5 lat lub nawet do przebranżawiania się co 7 lat. To właśnie dlatego pojawiło się nowe pojęcie McPracy. Zarządzanie, ekonomia, marketing czy też biznes to działy ulegające częstym i gwałtownym zmianom.
W 2014 roku Robert D. Hof napisał dla pisma Business Week, że „Wszystko, co myśleliśmy, że wiemy o biznesie, jest poddawane w wątpliwość".
Aktualna sytuacja stanowi dużą szansę pod kątem ekonomii, ale stanowi również duże wyzwanie ze względu na silną konkurencję. To właśnie dlatego eksperci szukają różnych nowych i lepszych rozwiązań, które umożliwiają każdemu człowiekowi generowanie dochodów i jednoczesne dbanie o zdrowy tryb życia. Znalezienie metody zarabiania zapewniającej długoterminową stabilność i bezpieczeństwo finansowe jest kwestią niezwykle istotną.
Rewolucja w myśleniu biznesowym
Od dłuższego czasu znany jest nam biznes korporacyjny, klasyczny, franczyza czy też marketing wielopoziomowy. Rozwiązania te charakteryzują się różnymi zaletami oraz wadami, które mogą stanowić spore problemy w dzisiejszych czasach. W takiej sytuacji rewolucyjnym i godnym polecenia rozwiązaniem jest SoftMarketing™.

Model ten łączy najlepsze praktyki z wszystkich wymienionych obszarów, przy jednoczesnym wyeliminowaniu ich słabych punktów.
SoftMarketing™ określany biznesem XXI, a nawet XXII wieku jest odpowiedzią na wymagania dynamicznie zmieniającego się rynku i stanowi alternatywę dla właścicieli biznesów oraz pracowników etatowych.
Dla przedsiębiorców często jest szansą na rozszerzenie działalności w ramach profilu podstawowego. Zarówno dla jednej, jak i dla drugiej grupy może być źródłem dodatkowego lub głównego, stabilnego dochodu bez potrzeby rezygnowania z dotychczasowych zajęć, a dodatkowo nie wymaga angażowania nowych zasobów ludzkich, ani wygórowanych nakładów finansowych.

Podstawowe zasady SoftMarketingu™
Wellness to branża, której coroczny wzrost osiąga poziom około 30%.
DuoLife funkcjonuje w oparciu o wspomniany wyżej SoftMarketing™ i dzięki temu rozwija się bardzo szybko, a także przyciąga ludzi z różnych środowisko oraz o różnej sytuacji materialnej. Liczne sukcesy osób, które współpracują z DuoLife są dowodem skuteczności wspomnianego rozwiązania biznesowego.

Duolife ProImmuno®
Medical Formula ProImmuno® jest wysokiej jakości produktem, którego receptura obejmuje starannie dobrane składniki naturalne. Całość tworzy niepowtarzalną kompozycję.

Duolife Vita C®
DuoLife Vita C jest rozwiązaniem idealnym dla osób szukających metody poprawienia samopoczucia i uzupełnienia braków istotnych minerałów oraz witamin.

DuoLife ProOptical®
DuoLife Clinical Formula ProOptical®, to nowy, wysokiej jakości suplement diety będący źródłem wielu składników naturalnych zapewniających działanie ochronne oczu.
Z organicznych produktów
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullam corper mattis, pulvinar dapibus leo.
Międzynarodowy zasięg
Duolife jest jednym z globalnych dostawców produktów ochrony zdrowia i urody podnoszących jakość życia.
Jesteśmy w elicie!
Złoty Ambasador Sportu, Luksusowa Marka Roku 2013, Jakość Roku 2013 w kategorii Produkt Roku i wiele innych.