Soft Marketing w Duolife

01

Nasz model biznesowy SoftMarketingTM

Od dłuższego czasu można zauważyć dynamiczne zmiany gospodarcze. Wpływ na stan dzisiejszej gospodarki ma rozwój technologii oraz rozwiązań teleinformatycznych, które znacznie ułatwiają codzienne życie oraz naszą pracę.

Aktualnie możemy obserwować zwiększenie poziomu jednolitości świata. Polega to na otwieraniu granic czy też wprowadzaniu wspólnych walut oraz zbliżonych do siebie przepisów prawnych i rozporządzeń. Świat coraz częściej jest określany mianem Globalnej Wioski. Pojawiło się też pojęcie tak zwanej Nowej Ekonomii.

Struktury organizacyjne firm zmniejszają się, a to sprawia, że coraz trudniej jest o awans zawodowy. Zdaniem ekspertów ludzie będą zmuszeni do zmiany pracy co 4-5 lat lub nawet do przebranżawiania się co 7 lat. To właśnie dlatego pojawiło się nowe pojęcie McPracy. Zarządzanie, ekonomia, marketing czy też biznes to działy ulegające częstym i gwałtownym zmianom.
W 2014 roku Robert D. Hof napisał dla pisma Business Week, że „Wszystko, co myśleliśmy, że wiemy o biznesie, jest poddawane w wątpliwość".

Aktualna sytuacja stanowi dużą szansę pod kątem ekonomii, ale stanowi również duże wyzwanie ze względu na silną konkurencję. To właśnie dlatego eksperci szukają różnych nowych i lepszych rozwiązań, które umożliwiają każdemu człowiekowi generowanie dochodów i jednoczesne dbanie o zdrowy tryb życia. Znalezienie metody zarabiania zapewniającej długoterminową stabilność i bezpieczeństwo finansowe jest kwestią niezwykle istotną.

02

Rewolucja w myśleniu biznesowym

Od dłuższego czasu znany jest nam biznes korporacyjny, klasyczny, franczyza czy też marketing wielopoziomowy. Rozwiązania te charakteryzują się różnymi zaletami oraz wadami, które mogą stanowić spore problemy w dzisiejszych czasach. W takiej sytuacji rewolucyjnym i godnym polecenia rozwiązaniem jest SoftMarketing™.

Model ten łączy najlepsze praktyki z wszystkich wymienionych obszarów, przy jednoczesnym wyeliminowaniu ich słabych punktów.

SoftMarketing™ określany biznesem XXI, a nawet XXII wieku jest odpowiedzią na wymagania dynamicznie zmieniającego się rynku i stanowi alternatywę dla właścicieli biznesów oraz pracowników etatowych.

Dla przedsiębiorców często jest szansą na rozszerzenie działalności w ramach profilu podstawowego. Zarówno dla jednej, jak i dla drugiej grupy może być źródłem dodatkowego lub głównego, stabilnego dochodu bez potrzeby rezygnowania z dotychczasowych zajęć, a dodatkowo nie wymaga angażowania nowych zasobów ludzkich, ani wygórowanych nakładów finansowych.

03

Podstawowe zasady SoftMarketingu™

Wellness to branża, której coroczny wzrost osiąga poziom około 30%.

DuoLife funkcjonuje w oparciu o wspomniany wyżej SoftMarketing™ i dzięki temu rozwija się bardzo szybko, a także przyciąga ludzi z różnych środowisko oraz o różnej sytuacji materialnej. Liczne sukcesy osób, które współpracują z DuoLife są dowodem skuteczności wspomnianego rozwiązania biznesowego.

Duolife ProImmuno®

Medical Formula ProImmuno® jest wysokiej jakości produktem, którego receptura obejmuje starannie dobrane składniki naturalne. Całość tworzy niepowtarzalną kompozycję.

witamina C

Duolife Vita C®

DuoLife Vita C jest rozwiązaniem idealnym dla osób szukających metody poprawienia samopoczucia i uzupełnienia braków istotnych minerałów oraz witamin.

DuoLife ProOptical®

DuoLife Clinical Formula ProOptical®, to nowy, wysokiej jakości suplement diety będący źródłem wielu składników naturalnych zapewniających działanie ochronne oczu.

Z organicznych produktów

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullam corper mattis, pulvinar dapibus leo.

Międzynarodowy zasięg

Duolife jest jednym z globalnych dostawców produktów ochrony zdrowia i urody podnoszących jakość życia.

Jesteśmy w elicie!

Złoty Ambasador Sportu, Luksusowa Marka Roku 2013, Jakość Roku 2013 w kategorii Produkt Roku i wiele innych.